14.9.2011

Kenkäkysymys




Olen pari päivää miettinyt pääni puhki näitä kenkiä.Minulta puuttuu ajattomahkot, mustat nilkkurit kokonaan. Olen metsästänyt tällaisia kaksi vuotta. Näissä yksilöissä on paljon hyviä puolia, kuten nahka materiaalina, korkkipohja, jossa on plato, pehmeä kävellä, juuri sopiva korko ja tietysti väri. Ne asiat, joista en ole aivan varma ovat nilkkaosan leveys ja hinta: 185 euroa. Olen päättänyt olla maksamatta kengistä 200 euroa enempää, mutta tämäkin euromäärä kirpaisee aika paljon. Toisaalta, selattuani netit ja juostuani kaupat läpi, olen todennut etten pääse kovin paljon halvemmalla kuitenkaan. Nahka maksaa nykyään ihan tuhottomasti! Ja ilmeisesti minulla on kallis maku, tai jotain. Haluaisin tehdä valinnan, joka ei kaduta yhtään jälkikäteen. Vaikeaa.




Nancy Sinatra - These boots are made for walking



EDIT: Nyt ei auta kaduttaa; päätin ostaa kengät! Enkä vilkuile enää muita vaihtoehtoja. Etsintä on virallisesti päättynyt.

Ei kommentteja: