17.6.2011

Voi kesä!

Kesäkuu tuntuu vierähtävän hirveän nopeasti! Onko se toisaalta ihme, kun on ollut juhlien järjestelyä ja itse h-hetki, ompelemista, teatteria, kouluajatuksia ja niin edelleen!

Jannen juhlat menivät mukavasti ja vieraat kertoivat viihtyneensä ja ruokia kehuttiin. Harmittamaan jäi, että vaikka meillä oli viidenlaista kakkua, suurin osa niistä loppui kesken! Yksi kakku myös paljastui syömäkelvottomaksi, sillä kakut leiponut sisareni oli unohtanut kelmun kakun pohjaan ja laittanut koko höskän uuniin! En ole pitkään aikaan maistanut mitään niin pahaa kuin sulaneen kelmun käry! Harmi, koska se oli hyvää raparperikakkua!

Koristeluiksi olin hankkinut heliumilmapalloja ja kukkia. Ohjelmaamme kuului niin sanottua pikadeittausta vieraiden kesken (oli ihan menestys, uskokaa pois), piñatan surkea kohtalo (myös hakkauskeppi koki aika surken kohtalon, sillä piñata oli sen verran kovaa tekoa, että keppi katkesi), pokeria, lautapelejä, legoilla rakentelua ja saunomista grillimakkaroiden kera. Itse en enää jaksanut kaiken stressaamisen jälkeen lähteä jatkoille, mutta Janne tuli nukkumaan vasta puoli viideltä aamulla. Stressini purkautui lievänä kuumeena. Olin aika tööt siivotessani vanhempieni kanssa juhlapaikkaa kuudelta aamulla!






Ah, niitä kakkuja!


Piñata on jo saanut kyytiä! Juhlakalu kepin varreessa, minä piilottelen puskassa.



Olin unohtaa, että meillä kävi myös tulitaiteilijoita! Tulikukka-ryhmään voitte tutustua nettisivuilla.



Minusta ei tullut yhtään kunnollista kokokuvaa! Tässä yksi säälittävä kuva, jossa myös erään herran otsatupsu. Kaulassani roikkuva avainnippu ei kuulunut stailaukseen :D.



Tein mekon siis itse. Kyllä siinä olikin hommaa! Pentele pisti kunnolla vastaan! Mutta mekko 1- 2 Mia.


Olen melkein toipunut juhlista... Tänään taidamme grillata jäljelle jääneet makkarat läheisessä grillikatoksessa. Hyvänen aika! Sehän onkin meidän tämän kesän grillikauden avajaiset! Vasta nyt! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Sitä ennen pitää raahautua vielä harkkoihin. Itseasiassa minun ei tarvitse raahautua, koska olen viihtynyt tosi hyvin Peppiä tehdessäni! Ihan oikeasti minulla on ollut todella mukavaa. Teatterin tekeminen pitkästä aikaa ihan oikeasti, ja vielä kun kysymyksessä on hauska kappale, tuntuu hyvältä. 

Ei kommentteja: