4.7.2011

Palopuheita itselleen





Olen ikäkriiseillessäni tajunnut, että se on nyt tai ei koskaan! Toisin sanoen olen vielä nuori, elämäni kunnossa, tästä se ei enää parane ja niin edelleen :D. Kannattaa siis vähän paljastaa! Tässäpä toteutan ohjenuoraani paljastaen vähän, mutta en ihan edes napaa ;). Muutenkin olen kyllästynyt omiin epävarmuuksiini ja päättänyt nyt heittää ne romukoppaan! Selluliittia, uusia muhkuroita ja makkaroita, joita ei koskaan ennen ollut, ihomuutoksia, pienet rinnat...PYH! Nyt minä lakkaan kerta kaikkiaan haikailemasta, koska sitten se elämä menee siihen. Minusta ei tule uudestaa 17-vuotiasta (ihan niin kuin haluaisinkaan, hyi!), seuraavana edessa 30 ja 40 ja 50... Sitä paitsi, kaunes on paljon sitä, että viihtyy itsessään ja arvostaa itseään :). Minä aion nyt arvostaa.

Ei kommentteja: