4.10.2011

Farkkua






Tämä asu on ystäväni Monmonin inspiroima. Itseasiassa tämä asu on puhdas kopio hänen asustaan :D. On minulla sentään erilailla hiukset, puolustukseksi heh. Farkkua farkun kanssa. Olen vihdoin löytänyt hyviä farkkuja! Nyt minulla on kolmet. Nämä eivät ole ne veromodan pöksyt, joista aiemmin mainitsin. Nämä ovat kirppislöytö kahdeksalla eurolla. Vähään aikaan en ole muita käyttänytkään. Paitaa minun oli tarkoitus esitellä. Venyvää, mukavaa ja lyhyttä farkkupaitaa olen etsinyt koko kesän. Kaupoissa tuntui olevan vain tunikoita. Hennesiltä löytyi lopulta oikeanlainen.

Meillä oli tänään teatteriporukan kanssa disney-elokuvailta :). Katsoimme Mulanin ja Hopon Poppoon. Molemmat löytyivät minun hyllystäni. Kävi kyllä kateeksi emännän piirrettyjen leffon hyllyä! Se on pullollaan klassikoita! Pitäisi hankkia itselle vielä ainakin Leijonakuningas, koska onhan se superklassikko. Aika nostlgista katsoa lapsuutensa elokuvia. Sitä myös huomaa näin aikuisena asioita, jotka menivät lapsena ihan ohi. Se on mielenkiintoista.

Piti kertomani, että vaaleanpunainen hiuskokeiluni päätyi...noh, ei oikeastaan mihinkään. Väri ei nimittäin tarttunut hiuksiini oikeastaan ollenkaan. Harmi. Jos haluaisin toivomani lopputuloksen, pitäisi tehdä värinpoisto, mitä en rupea tekemään. Väri nimittäin haalistuisi pois ja jäljelle jäisivät värittömät, vaaleat ja huonokuntoiset hiukset - no thanks. Luonnollisuudessa on puolensa ja tällä mennään.

Ei kommentteja: