24.5.2012

Täydelliset farkkusortsit

Ei ole ensimmäinen kerta, kun sanon, että parin vuoden etsintä on päättynyt. Minulla tuntuu olevan säännöllisesti juttuja, joita olen etsinyt säännöllisesti pari vuotta. Ehkä se on joku universumin määräämä sykli. Joka tapauksessa olen viimein kohdannut ne täydelliset sortsit. Alunperin en haikaillut lainkaan farkkuisten perään, vaan yrittämällä yritin löytää sellaiset toimistotyylisemmät jostain laskeutuvasta kankaasta. Hyviä malleja löysin muutamia, mutta ongelma oli aina siinä, että kankaasta näkyi läpi. Kuka haluaa käyttää sortseja, joista pikkuhousut kuultavat läpi? Minä en ainakaan jaksa kuluttaa niin suurta energiaa pikkuhousujen valintaan aamuisin :D.

Viime syksynä aloin lämmetä farkkusortseille leikattuani vanhat farkkuni sortseiksi. Kyseiset farkut olin jo ennen sitä kaventanut ja sen jälkeen hisnkuttanut raastinraudalla. Että ne ovet kyllä kokeneet paljon elämänsä aikana. Anyways, kiertelin siskojeni kanssa kaupungin kauppoja (lähinnä seurana, tarkoitus ei sinänsä ollut ostaa mitään). Taskussa poltteli satanen, jonka olin saanut voittoa myymällä kirppiksellä vanhoja kuteita pois. Hennesillä jäin tarkastelemaan tuoreita uutuuksia ja silmiini osuivat muiden sortsien seasta nämä. Olen kai bongannut nämä aikaisemmin jostain muotilehdestä, ehkä trendistä. Tadaa, perfect! Parasta näissä on tuo normaalia korkeampi vyötärö. Inhoan matalia farkkuja, myös sortseina. Tykkään kyllä tuosta taskujen punoksestakin, 20 euron hinnasta ja siitä, että nämä istuvat about täydellisesti takamuksesta. En kehdannut tällä kertaa räpsäistä kuvaa, heh. Summer I'm ready! Paita on muuten kirppislöytö.


















Ei kommentteja: