26.9.2012

Kutsukiireitä


Heissansaa! Pahoittelen lähes koko syyskuun kestänyttä vaikenemista blogin puolella. Olen ollut yli kymmenen päivää flunssassa (nuha, kuume, yskää, kurkkukipua...you know the deal). Nyt voin sanoa olevani lähes täysin terve. Lisäksi minulla on ollut muita kiireitä. Minä ja Janne esimerkiksi vietämme ensi kuussa kihlajaisjuhlia :). Tänä vuonna tulee 10 vuotta täyteen yhteistä seurustelua, joten päätimme, että on aika liittää mukaan sormukset. Sitä paitsi Janne sanoi joskus alkuvuosina, että sitten kun me olemme olleet yhdessä kymmenen vuotta, olemme naimisissa. No, emme nyt sitten ihan naimisissa, mutta kihloissa sentään. Silloin se kymmenen vuotta tuntui niin pitkältä ajalta, kaukaiselta. Joten on ollut kutsukorttien väsäämistä ynnä muuta pähkäilyä - tosin muussa pähkäilyssä emme ole päässeet vielä kovin pitkälle.

Kutsuihin haimme pelinostalgista tunnelmaa Super Mariosta. Jannehan on pelinörtti ja opiskelee alaa. Ajattelin, että näissä kutsuissa voi olla jotain Jannen juttuja ja häähommissa sitten minun juttuja, tai jotain siihen suuntaan :D. Minä taiteilin pikseliukotkin itse. Huvittavaa tässä on se, että itse kosintaa ei ole vielä tapahtunut, vaikka juhlat on lyöty lukkoon! Kysymyksen esittäminen on Jannen vastuulla ja Jannen tuntien sitä ei a)koskaan tapahtuisi, jos esimerkiksi juhlapäivää ei jo olisi sovittu ja b)kaikki jää viime tippaan. Toivotaan, että voin kertoa jonkinlaisen kosimiskertomuksen sitten kuukauden päästä, kun itse juhlat järjestetään :).






Ei kommentteja: