19.10.2012

Minähän en valmistu koskaan...

Sain viimein päätettyä, mitä teemme niiden kihlajaisten kanssa. Tulin siihen tulokseen, että haluan tavallisemman cocktail-tilaisuuden. Halloween saa jäädä seuraavaan vuoteen tai silleensä. Nyt pitäisi vain vieraille ilmoittaa paikka ja mikä meininki. Minun äiti luokse mitä todennäköisimmin majoitumme, koska siellä on tilaa. Olisi ollut myös kiva vuokrata joku näpsäkkä tila, mutta nyt yksinkertaisesti taskun pohjaa korostaa vain reikä.

Ikään kuin jatkaakseni tyylikkään köyhäilyn periaatteita kaivoin tänään kaapistani vanhoja vaatteita, joita en ole oikeastaan käyttänyt pitkään aikaan. Olen taas löytänyt tyttömäisen mekkoilun uudestaan. Tässä asussa pääosia esittävät All Saintsin mekko ja mangon silkkipuuvillapaita. Huonosti näkyvät nilkkurit ovat äidin vanhat jokasään kengät. Ne ovat tänä syksynä yllättäen lähes muodikkaat! Ja ennakoitua kätevämmät, koska nyt on satanut melkein kolme viikkoa putkeen.










 Laukku on vanha kirppislöytö.



Hyviä uutisia myös koulun saralla! Olen viimein saanut kandini kokonaan kirjoitettua!! Tuskaa, verta ja kyyneliä siihen meni kolmen vuoden ajan, mutta nyt se on kirjoitettu. Laitan sen ohjaajilleni ennakkoluettavaksi, ja ellei mitään suurempaa korjattavaa ole, palautan sen ihan virallisesti. Jes! Nyt voin sanoa kihlajaisissa, että myös kandi on valmistunut. Ja siis täytyy huomauttaa, että jos olisin ollut realisti, olisin tehnyt kandin puolessa vuodessa ja jättänyt tämän työmäärän graduun. Nyt minulla on tuplapitkä kandi. Toivottavasti se menee pituuden puolesta läpi...Vielä on jonkin matkaa kandin papereiden koostamiseen, sillä minulta taitaa puuttua vielä kahden hassun kurssin lopputyöt. Ahkeruus palkitaan pikkuhiljaa. Tai siis, mikä ahkeruus, mutta kuitenkin. Syysloman jälkeen pitäisikin sitten alustavasti esitellä jo gradu. Huhhuh. Onneksi minulla on jo jotain suunnitelmia valmiina, eiköhän se mene suhteellisen kivuttomasti.


P.S. OBHnordican volumaster on muuttanut elämäni - tai ainakin hiusteni elämän :D. Minä olen ollut sen (ja hiushoitoöljyn) käyttöönoton jälkeen erittäin tyytyväinen hiuksiini. Ei enää huonoja hiuspäiviä! Paitsi vesisadetta pitää tietty varoa.

Ei kommentteja: