2.11.2012

Juhlauupumusta!

Heissanssaa!
Pahoittelen tätä kuolemanhiljaisuutta! Kihlajaiset olivat ja imivät mehut aika tehokkaasti tuossa loppukuussa. Taas on käynyt niin, että äidillä on kaikki kuvat eikä minulla mitään. Pitää käydä hakemassa. Lupaan ja vakuutan, että seuraava postaus on kihlajaisaiheinen kuvineen kaikkineen.

Ja nyt, kun pääsimme tunnelmaan, ajattelin esitellä jälleen yhden morsiuspukusuunnittelijan. Reem Acra edustaa naisellista ja keijukaismaista linjaa. Hänen pukunsa ovat elegantteja ja monitasoisia. Suunnittelija pitää myös erilaisista tekstuureista, mistä itse annan pisteitä. Rakastan kolmiulotteisia kukkakirjailuja :). Tässä maistiaisia uusimmasta kevään 2013 mallistosta.











Suurin ongelmani hääpuvun kanssa on yhä mieltymykseni korkealuokkaiseen suunnitteluun. Toisin sanoen makuni ja lompakkoni eivät oikein saa tehtyä kompromissia keskenään... Olen myös huomannut, että nyt on todella paljon kapealinjaisia pukuja (kuten tuo tuossa yläpuolella). Minulle varmaan joo sopisi vastaava, mutta se ei vain ole minun juttuni! Haluaisin suhteellisen leveän helman ja mikä hankalampaa, lasketun vyötärölinjan, joita ei ole varsinaisesti vähän, mutta oikean tyyppisiä on vähän. Kuulemma tällä kaudella ballgown-tyyppiset (eli hyvin leveähelmaiset) puvut tekivät paluun, mikä sopii minulle. Esimerkkinä lasketusta vyötäröstä Vera Wangin (syksy 2013) puku:








P.S. Sain kandin viimein kirjoitettua loppuun! Hurraa! Nyt se on ohjaajilla viimeisessä luvussa ennen virallista palautusta. Jos mitään suuria muutoksia ei enää tarvitse tehdä, se oli pretty much siinä :).

Ei kommentteja: