9.4.2013

Ja sydämeni oli missä lie

Olen lukenut kaksi päivää tutkimuskurssin tenttiin: laaudullista tutkimusta, etnografiaa, fenomenografiaa, ontologiaa, epistemologiaa...Pitäisikö minun ymmärtää näistä jotain? :D On minulla sellainen kokonaismielikuva. Tentti on huomenna ja sen voi tehdä netissä, mikä on huomisen päiväohjelman takia erittäin käytännöllistä. Ilmoittauduin nimittäin kampausmalliksi huomiseen hiustapahtumaan! Tapahtuma kestää aamusta iltaan (voin olla kahdeksan jälkeen vähän pihalla, kun tulen kotiin ja rupean tekemään tenttiä...). En kuitenkaan raaskinnut jäädä pois, koska se kuulostaa niin mielenkiintoiselta ja kyllähän noita tenttejä tulee ja voi tarvittaessa uusia. Siellä tehdään koko look meikistä vaatteisiin! Toivottavasti homma on kivaa :). Kerron sitten miten meni ja millaista oli.

Punainen neuletakki on omaa käsialaani. Ensimmäinen aikuisen kokoinen vaate, jonka olen neulonut! Siitä tuli melkein hyvä. Ainoa ongelma on reunus niskan kohdalla, se on liian löysä. Pitää jotenkin jossain vaiheessa kiristää se, jos jaksaa. Kyllähän siinä jokunen kuukausi meni!  Jälkeen olen tyytyväinen. Mekko on viime kesän kirppisostos, jonka tuunasin napeilla ja pitsillä.













En ole nähnyt tätä kierrejoustinnneuletta missään muualla aikaisemmin. Harmi, koska se on minun mielestäni tosi nätti ja yksinkertainen tehdä.

Ei kommentteja: