9.8.2014

Mustavalkoista






Mikään muu ei ole mustavalkoista kuin asu. Ainoa aika vuodesta, kun minulla tekee mieli käyttää mustaa on kesä. Musta ei näytä tai tunnu niin tukahduttavalta ruskettunutta ihoa vastan kirkkaassa auringonvalossa. Tämä asu oli todella extempore, minkä voi päätellä muun muassa siitä, että olen vetänyt tukan vain sekaiselle sykerölle. Epätyypillistä minulle ainakin siinä mielessä, että en yleensä lähde ulos tuollaisella tukalla. No, en minä nytkään kovin kauas ulos lähtenyt. Kävin pienen kävelylenkin vain. 






Topilla on hauska, pieni tarina. Olin muistaakseni Helsingissä siskojeni ja perheeni kanssa, kun kävimme Zarassa. Minä olin päättänyt sinä kesänä löytää itselleni jonkin seksikkään paidan. Seksikäs on harvoin adjektiivi, jota käytän vaatteistani. Tämä toppi sopi mielestäni tuohon kategoriaan ja ostin sen omakseni. Sisareni muistaa aina, että tämä on seksikäs-paitani. Häntä jäi harmittamaan ettei ostanut itselleen samanlaista.






Hame on alunperin perusmusta, mutta koska en käytä mustaa juurikaan, lisäsin siihen valkoista pitsiä mielenkiinnoksi ja pehmentämään ilmettä. Itseasiassa tässä asukokonaisuudessa on mielestäni dolce & gabbana henkeä. Kengät, jotka näkyvät kuvissa huonosti, ostin Kreetan matkalta pari vuotta sitten. Sudenkorentokorviksista on tullut yksi lempikoruni. Jo en mitään muuta keksi tai jaksa laittaa, pujotan pleksikorennot korviini. 




2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heps, kokeile vielä olkaimettomia rintsikoita (paras vielä olisi sellaiset "imukupit" ettei näkyisi mitään ylimääräisiä kangaspaloja), paidan tarkoitus korostuis! (paita oli tosi kivannäköinen ja onpa hyvinkin d&g-mainen asu!)
varmaan siksi kommentoin ko tää on jotenkin riemastuttava blogi, rennompi ja aidompi kuin mitä näitä ny on. plus jos osaa tehdä itse itselleen vaatteita/tuunata niin se on aina huippua!

GloomySunday kirjoitti...

Mallailin kyllä erilaisia vaihtoehtoja, mutta jotenkin tuona päivänä mustien rintsikoiden ja herkän paidan kontrasti viehätti. Ei ihan se ennalta arvattavin yhdistelmä. Ensi kesänä sitten taas uudet yhdistelmät :D.

Kiitos kehuista! Kiav kuulla, että tykkäät.