5.9.2008

Inhota vaiko eikö inhota?

Kävin tänään kampaajalla. Maksoin käynnistä 70 euroa ja risat.

I went to a hairdresser. I paid about 70 euros.

ENNEN/BEFORE

JÄLKEEN/AFTER

Yksi kysymys: mistä minä maksoin 70 euroa? Väri on enstistäkin hiirenharmaampi. Minä nimenomaan sanoin "Tämä väri tässä juuressa on oma värini, enkä pidä siitä. Se saa minut näyttämään värittömältä ja harmaalta. Haluan jotain raikastavaa". Ja tässä on tulos... Tuo kuva saa värin näyttämään itseasiassa todellisuutta paremmalta. Oikeasti väri on tummempi. Trust me, se väritupsu, jonka kampaaja minulle esitteli oli sellainen kivan kullertavan luonnonvaalea. Ovatko kaikki suomalaiset kampaajat aivan ammattitaidottomia? Vai osunko minä aina väärään paikkaan väärään aikaan? Vai onko vika minussa? Joka tapauksessa ihan järkyttävää riistoa, enkä voi sanoin kuvailla sitä hatutusta ja pettymystä, joka sisälläni möyrii. Minä VAKAVASTI harkitsen sen pinkin värin laittamista. Tämä on niin superpliisu!

Let me ask you a question: what did I pay the money for? This colour is even more colorless than before. I said to the hairdresser: "This colour in my roots is my own colour and I don't like it, it makes me look gray. I want some freshing dye". And what colour did I end up with? My own colour! Trust me the sample the hairdresser showed me wasn't this! It had more gold in it and it was blonder. My hair colour actually look nicer in this foto than in real life. Nice, thanks for this one, again. I'm REALLY considering putting the pink dye on my hair, this is so nothingness.

Ei kommentteja: