18.12.2009

It´s cold, allright

Image and video hosting by TinyPic


Joululahjakasa kasvaa kasvamistaan keittiössämme. Päätin tänä vuonna olla varsinaisesti piilottamatta lahjoja ja sen sijaan kasata kaikki paketoituna esille :). Tulee jouluisempi tunnelmakin. Olen aika huono joulusisustaja, koska inhoan periaatteessa kaikenlaista sisustuskrääsää, jolla ei ole funktiota (muutamia perintöihanuuksia lukuunottamatta). Joten en ole keksinyt tai kauheasti pohtinutkaan, millä saisi lisättyä joulutunnelmaa. Jouluvaloja on jo ja verhojakin vähän vaihdettu... Olohuoneeseen voisi tietty hankkia jotkin jouluverhot. Meillä on siellä samat hässäkät ympäri vuoden. 

Tällä viikolla on ollut kylmä, I tell ya. Kahdenkymmenen pakkasasteen molemmin puolin. Olen yllättäen viihtynyt enimmäkseen sisällä ja vetänyt niskaani samat vaatteet päivästä toiseen. Löhöilyä kerrakseen siis. Uusimmassa Trendissä tyylitavikset-osiossa esiteltiin talvista kerrospukeutumista. Minua alkoi houkuttaa sellainen iso, pitkä, pussimainen, lämmin takki. Niin kuin minulla ei takkeja kaapissa roikkuisi jo aivan tarpeeksi! 



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Villapaita stockalta, collegehousut seppälästä.


Näin painajaista viimeyönä, jossa vietimme joulua kaukana kotoa ja olin unohtanut ottaa lahjat mukaan! Voi, että minun jouluni oli pilalla! Olin erittäin onnellinen kun herätessäni jouluaattoon olikin vielä aikaa. 

Ai niin! Kouluni loppui tältä vuodelta jo viime perjantaina! Hurray! Yritän väkertää koulutehtäviä vielä tänään ja sitten olen virallisesti lomalla. Jep.




1 kommentti:

Parsifal kirjoitti...

Noin paljon paketteja :o Olisko niistä osa minun... pukki taas sotkenut... :/