15.12.2011

Verennälkä



Kuva: Antti Leimi


Olin viime viikolla mukana kuvaussessiossa. Viime kesän pepin ohjaaja Antti Leimi kutsui minut mukaan vampyyriaiheisiin kuvauksiin. Olin jonkinsortin vampyyrinmetsästäjä, joka - kuten näkyy - päätyy ruokapöytään. Vampyyria esittävä Kristiina oli aika vakuuttava. Siitä täytyy antaa itselleni pisteitä, että minä olen tehnyt Kristiinan meikit :).

En ole koskaan ollut kovin hyvissä väleissä kameran kanssa, mutta olin tällä kertaa rennompi kuin edellisissä kuvauksissa. On vaikea tietää, mikä näyttää kameraan hyvältä ja mikä ei. Mielestäni kamera vangitsee paljon vähäeleisempiä juttuja kuin ihmisilmä. Kuvattavana oleminen on paljon staattisempaa kuin näyttämötyöskentely, ja siksi myös erilaista, vaikka saman tyyppisesti rooleja esitetäänkin. Tällaiset kuvaukset ovat minulle uusia kokemuksia. Jännää!

2 kommenttia:

maanantaiMILLA kirjoitti...

Ihana Florence.
Ja jänniä kuvauksia.
Kiva idea tos kuvassa tai tollanen
nykyään aika suosittukkin

GloomySunday kirjoitti...

Nyt taitaa tosiaan olla vampyyribuumi meneillään :). Ehkä seuraavan kerran saan itselleni hampaat.