2.6.2012

Muutamia toukokuulta

Tänään useiden ylioppilaiksi pyrkineiden työ on palkittu ja lakki saatu päähän. Myös ammattikoululaiset ovat valmistuneet. Onnittelut kaikille valmistuneille! Kävimme eilen piipahtamassa perhetuttujen luona juhlimassa yksiä valmistujaisia.

Kaivoin kännykästä joitakin unohtuneita kuvia toukokuun ajalta. Muun muassa nämä vappuna otetut kuvat olin unohtanut. Jostain syystä saimme Jannen kanssa toisistamme hieman huonosti edustavat kuvat. Ehkä se johtui hyytävästä tuulesta.





 Vaikka sähläsinkin pääsylipun kanssa, pääsin lopulta edustamaan meidän perhettä pikkusiskoni tanssiesitykseen. Tässä yksi kuva heidän toisesta numerostaan.





Yksi mahtavimmista muistoista tältä keväältä on kyllä ehdottomasti viime viikonlopun reissu Tivoliin. 1,4 vuotta vanha siskontyttöni pääsi hurjastelemaan ensimmäistä kertaa, ja voi sitä riemun päivää! Ymmärsimme reissun jälkeen sanonnan "huuli pyöreänä" ihan toisella syvyydellä, heh. Tyttö oli aivan hurmiossa pikkuinen suu ymmyrkäisenä :). Hän pääsi äitinsä kanssa leppisjunaan, minun kanssani heppakaruselliin ja isänsä kanssa kuumailmapallolaitteeseen. Valitettavasti viimeksi mainittu oli vähän liian hurja ja tyttö tihrusti pientä itkua koko kierroksen ajan. Lopuksi kävimme kaikki yhdessä maailmapyörässä. Minulla on korkeanpaikankammo, mutta olen selvinnyt maailmanpyörästä ihan hyvin, näin myös tällä kerralla. Kunhan ei ajattele killuvansa pienessä "korissa" kymmenien metrien korkeudessa, katso suoraan alas tai laitteen palkkeja, hyvin menee. Siskoni taas oli kauhusta kankea.





Tivolin jälkeen siskontyttö nukahti rattaisiin innosta ja järkytyksestä väsähtäneenä päivän toisille päikkäreille. Me hipsimme puistokahvilaan voileiville. Siellä on kaupungin parhaat sämpylät, jotka leivotaan kahvilassa! Minäkin näytän siltä kuin olisin sadan vuoden päiväunien tarpeessa. En tiedä miksi :D.




Olen viime maanantaina aloittanut työt elokuvakoululla ja harjoitellut koko viikon animaatioiden tekemistä. Olen muovaillut muovailuvahalla, opetellut editointia ja sen sellaista. Ensi viikolla minulla onkin kolmen lapsen ryhmä ohjattavana. Eli minun pitäisi opettaa lapsia tekemään animaatiota :o.  Eiköhän se siitä.

Ei kommentteja: