14.4.2009

Yellow flowers


Erkkivammaus. Olen selkeästi löytänyt violetin tälle keväälle, mutta sekään ei paljon auta tätä angstaamista. Pääsiäisen kunniaksi vietin erityisesti välipäivän infernaalisen melankolian kourissa. Hyvä että hiukset ovat vielä päässä. Isäni kämpällä tapahtuneen yksinäisen tuskailun lisäksi näin Monmonia, mikä oli mukavaa. Olin yökylässäkin :). Kävimme myös katsomassa Lukija-leffan päivänäytöksessä. Ihan jees, mutta ei mikään maailman mieleenpainuvin kokemus. Sain myös hyvää sushia.



T-shirt H&M, jeans only, shoes huuto.net, handback and socks mother's old.



Huivi on poikkiksen. Olen havainnut sen erittäin hyväksi kylmissä luentosaleissa. Se on niin leveä, että sitä voi käyttää suunnilleen vilttinä. Jansku ei tiedä, että käytän ihanuutta. Ostin sen hänelle joululahjaksi, joten ehkä minulla on siihen jonkinlainen varaus :). Kokeilin erilaisia hippihiuskoristeita. Kukkaseppele on ihanan...noh, kukkainen :D. Pidän myös ystävältäni saamastani pitsinauhasta.



Scandinavian music groupin levyn kuutelemisen lisäksi olen ommellut mekkoa pikkusiskolleni. Olin niin innoissani Eurokankaassa, että onnistuin viettämään siellä yli tunnin hypistellen kaiken värisiä ja tuntuisia kankaita. En millään osannut päättää mitä ottaisin! Varsinkin, kun siellä oli yksi pöydällinen kankaita 4 e/m. Pikkusiskoni pyysi minua tekemään itselleen kesämekon, joten metsästin tämän puuvillakankaan hänelle ja olen jo loppusuoralla ompeluksissa.



Alempaa helmaa pitää lyhentää, olkaimet kiinnittää ja vuori kiinnittää loppuun, mutta muuten on valmista. Pidän kankaasta aika paljon, toivottavasti tuleva omistajakin mieltyy siihen. Ompelin vetoketjun kankaan päälle sen sijaan, että olisin piilottanut sen. Näyttää aika hauskalta. Mekko pitää postittaa Jyväskylään, joten en ole aivan satavarma, että se istuu. Pitää pitää peukut pystyssä.

 

1 kommentti:

Monmon kirjoitti...

Hoi!Sinua tuo violetti pukee. Mekkokin on kyllä aika mainio. Kävin itsekkin ostamassa niitä alekankaita, mut en sitten saanutkaan aloitettua sitä hametta. Tein vielä seuraavana päivänäkin itselleni sushia:)