9.10.2010

Hymyä huuleen!

Image and video hosting by TinyPic 



Olin juuri herännyt päiväunilta tätä kuvaa otettaessa :D. Asetelma herättää useampia kysymyksiä, kuten miksi otin kuvan juuri päikkäreiden jälkeen? Tai miksi en viitsinyt siistiä pehkoani? Hwo knows.

Mekko on ihanan käytännöllinen, koska se on kokonaan paksua, venyvää trikoota. Pitkähihaisena mekko on varsin lämmin ja alle voi pukea useamman kerroksen tarvittaessa. Ohuen nahkavyön ostin jonkin aikaa sitten 3,50 eurolla suutarilta. Jalassani olevat kengät harmittavat minua jonkin verran, sillä ne ovat periaatteessa vähän liian kapeat erityisesti oikeaan jalkaani. Jostain syystä olen kyllä pystynyt kävelemään näillä ilman ongelmia kokonaisia koulupäiviä. En tiedä miten se on ollut mahdollista. Ehkä pitäisi testata uudestaan. Nämä ovat ainoat kengät, joista olen saanut miespuoliselta henkilöltä kehuja koululla.

Olin tänään hoivailemassa Eeva-vauvaa sillä aikaa kun hänen äitinsä oli kasvihoidossa oman äitinsä ja sisarensa kanssa. Se on muuten suhteellisen väsyttävää puuhaa, vaikka Eeva onkin niin helppo ja oli tänään hyvällä tuulella. Minä vain ilmeisesti väsähdän kaikesta höpöttämisestä ja leikkimisestä. Palkaksi kävimme osatamassa hulluilta päiviltä vielä kolmea eri herkkujuustoa ja suklaata! Nam nam!

Ei kommentteja: