7.10.2010

Kyseenalaistamista

Tänään on epäonnistumisen kultapäivä. Tentti, johon olen pala kurkussa lukenut koko viikon oli tänään. Tai olisi ollut. Jos ovi ei olisi ollut tiiviisti kiinni, lukossa siinä vaiheessa, kun yritin päästä oman paperini ääreen. Siis MITÄ? En edes tiedä milloin tentti alkoi. Tasalta? Akateemisella vartilla yli? Tosin olin paikalla kymmentä yli, että edellistä epäilen. Olisiko minun pitänyt hakata epätoivon raivossani ovea? Eikö rynkyttäminen riitä? Olisiko pitäny hakea kirves ja murtautua sisään? Minulla ei ole aavistustakaan missä meni vikaan. Minulla on ilmeisesti nyt motivaation puutteen lisäksi huono opiskelukarmakin... Onneksi on uusintapäivä. Olisi vain ollut niin kiva saada tuo pois alta. Seuraava tentti kun on joskus kahden viikon päästä.

Ennen tätä tenttifeilausta kävimme hulluilla päivillä. Tuntuu, että ne olivat jollain tavalla vähemmän hullut kuin viime vuonna. Ostin kylpymaton. Väänsimme Jannen kanssa vähän kättä koosta :). Minä olin pienemmän puolella. Kotona halusin heti laittaa uuden lattialle. Matto näytti lattialla käsipyyhkeen kokoiselta. Otetaanko lauantaina uudestaan?


Mustat nilkkurit. Onko se niin vaikeaa? Perusmustat, ei solkia, ei rypytyksiä, pieni plato, jotta varpaat eivät jäädy. On se juuri niin vaikeaa.



Image and video hosting by TinyPic




Mielenkiintoisin...tai siis hämmentävin kenkätrendi meneillään ovat mielestäni kengät tähän tyyliin:




Image and video hosting by TinyPic





Olen nimennyt nämä esinahkakengiksi, koska erityisesti perusnahkaisina nämä näyttävät siltä, kuin kengän päälle olisi vetäisty...no. Erityisesti ylipolvensaappaat näyttävät epäilyttäviltä.



Kuvat ovat linkkejä kenkien alkuperäiseen lähteeseen.


P.S. Janne ei koskaan saanut niitä sukkia. Ne olivat niin isossa kokohaarukassa ja näyttivät valtaisilta, että päätimme jättää ne sikseen. Siis, miksi laittaa kooksi 40-45? Ne ovat kuitenkin pienimmälle koolle aivan liian isoja ja isoimmalle  pieniä.

Ei kommentteja: