22.10.2008

Nerds!

Kuva täältä.

Nyt justiinsa alkoi kyllä potuttaa. Söimme äsken ramen nuudeleita, joiden kanssa oli säätöä vähän liiaksikin. Tällä asialla ei kylläkään ole juuri tekemistä potutuksen kanssa. Todellinen syy siihen on, että minun pikkusiskoni ja hänen kaverinsa eli perhetuttumme tulevat meille. Vierailuhan olisi ihan kiva ja jees...JOS me tekisimme jotain kivaa kaikki yhdessä, mutta totuus on se, että tytöt ja nörttini linnoittautuvat tietokoneille pelaamaan jälleen jotain. Ja minä jään totally ulkopuolelle koko iloittelusta. Lähinnä siksi ettei minua jaksa innostaa. Itseasiassa minua potuttaa eniten se, että nuo ryökäleet pöllivät minun tietokoneeni! ARGH. Eikä minulla ole mitään hyvää syytä sanoa ei. Mutta minulla ei oikein ole mitään muutakaan tekemistä.. No joo, voisin tehdä käsityön portfoliota ja lukea kirjaa. Mutta on se vaan niin tympeää. Jos olisin jotenkin sisäistänyt tämän ongelman, olisin voinut järjestää itselleni jotain sosiaalista aktiviteettia, kuten mennä vaikka naapureille. Ehkä teenkin sen vielä. 

Minulla olisi materiaalia eilisistä siskoni halloween juhlista, mutta ehkä kerron siitä sitten kun verenpaineeni on laskenut.

----------------------------------------------

Now I'm starting to get pissed. We ate ramen noodles. But that's not why I'm pissed. My little sister nad her friend is coming over. That's not a bad thing, no. The bad thing is that the girls and my nerd are going to take computers and start playing some games. And I'm totally left out. I'm not interested playing...The worst thing is they are going to take my computer also! And I don't have any good reason to say no. What am I going to do? Well, ok, I can do my homework or read a book. But how fun is that when all the others are having some fun together without me? I didn't think enough because if I had I would've for example called some of my friends and visited them. Maybe I will still.

I took some pictures yesterday when I my sister had a halloween party. I'll tell you about it later when my blood pressure has come down.

Ei kommentteja: