30.10.2009

90´s flashbacks


Eilinen kirpparilöytö  muuntui eilen illalla ja tänä aamuna juuri sellaiseksi ysäritakiksi, jota olen etsiskellyt. Vanhasta hennesin takista lähti parikymmentä senttiä pituutta. 



Olisin jo ihan kympillä käyttämässä takkia, mutta...tattadaa! Tänään pitää verhoutua synkemmin, sillä keksin sittenkin pitää pienet illanistujaiset halloweenin synkeissä tunnelmissa tänään (ainakin olen tarpeeksi valkoinen esittämään vaikkapa kuollutta). Ystäväpariskunta tulee käymään ja tarkoituksena olisi juoda punaviiniä (ne jotka siitä pitävät eli en minä :D), napostella, pelata lautapeliä, katsoa leffaa ja saattaisin jopa kaivaa tarot-korttini esiin...


Toisaalta, tämäkin look saattaisi toimia halloweenasuna: vasta sängystä kömpinyt minä ilman meikkiä, hiukset kuin ihmissudella.


Takki siis kirpparilta, samettimekko myös kirpparilta, kengät huuto.net, sukat h&m, leggingsit ginatricot, rusetin ostopaikkaa en muista, lasit punanaamio. Aika seconhandia! Olen suorastaan ylpeä itsestäni :D.





Ei kommentteja: