20.5.2010

Toukkia ja vadelmaa

Image and video hosting by TinyPic



Lienee asiallista puketua tähän edellisen kesän hittimekkoon näin viimeisenä lämpöisenä päivänä. Tuntuu siltä, että tässä se kesä sitten olikin. Kaivoin päivän piristykseksi äitini vanhan käärmevyön, joka on aivan ylihieno pyrstönsä ja päänsä kera. Vaikka käärme onkin tätä nykyä silmäpuoli.



Image and video hosting by TinyPic



Sitten positiivisempiin uutisiin, eräs ystäväni nimittäin on tälläkin hetkellä synnytyslaitoksella todennäköisesti aika tuskissaan ja todennäköisesti aika hatuttuneena tekemässä kaiken työn tulevan vauvan puolesta. Eilen oli laskettu aika ja yritin manata mahan sisäpuolen asukille, että olisi jo aika tulla ulos. Ehkä napero otti vinkistäni vaarin, sillä homma lähti käyntiin neljältä yöllä ja seitsemältä oltiin sairaalassa. Jos hyvin käy, pääsen katsomaan toukkaa jo huomenna :D! Olen ihan innoissani! Ja jänskättää!! En ole ollut vauvaseurassa vuosiin, ja olen itseasiassa kaivannut sitä toheltamista (toinen sisareni on minua 7 vuotta nuorempi, joten olen ollut innokkaana osallistumassa vaipanvaihtoon ja syöttöhommiin sun muihin :D). Toivon helpotusta omaan vaihtelevaan vauvakuumeeseeni, kun pääsen hoitamaan jonkun toisen lasta. Näppärää, eikös? Äiti vain varoitteli että se iskee vielä meille molemmille, Jannelle ja minulle, heh. Jotenkin en aivan usko... Vaikka mistä sitä tietää?

EDIT: TYTTÖ TULI!

Ei kommentteja: