17.5.2013

Väärän merkin maksalaatikkoa

Ostin atriaa, enkä saarioista, koska se on halvempaa. Virhe! Sain väkisin syötyä sen, mutta never again. On se vain tarkkaa :D. Sitä vain tottuu siihen, että tiettyjen ruokien pitää maistua tietynlaiselta ja jos se ei sitten maistukaan, se maistuu ihan väärältä. 

Tänään on kesän ensimmäinen (ja mahdollisesti myös viimeinen) hellepäivä! Ulkona on niin lämmin, että minä pärjään topissa ja minipituudessa. Alaosa on tosiaan ainoa vaate, jonka ostin Thaimaan reissulta. Se on periaatteessa hame, mutta siihen on ommeltu sortsien tapaiset alle. Tosin sortsikangas on läpikuultava, joten en ole varma paljonko siitä on käytännön apua :D. Mutta on minulla kuitenkin varmempi olo, kun tiedän, ettei pylly nyt ihan selkeästi näy, jos helma vähän heilahtaa enemmän kuin oli tarkoitus.












Hameen kuosi on tosi söpö! Hameeseen olisi ollut myös paita samaa kuosia, mutta se ei istunut minulle ollenkaan. Harmi sinänsä.





En saanut kesätöitä, niin kuin ei moni muukaan opiskelija. Rahaongelmia siis on, mutta mietin, mitä muuta tekisin kesällä. Periaatteessahan minulla olisi gradu, eikä mitään lomaa vastaan. Ylioppilasteatteri tekee kesänäytelmäksi tänä vuonna Peter Panin! Olen tykännyt sadusta pienestä saakka. Se olisi jotain tekemistä, enkä tiedä kuinka monena kesänä tai ylipäätään minulla on enää mahdollisuuksia tehdä teatteria. Tänään on seuraava tapaaminen ja pitäisi hiljalleen päättää lähdenkö mukaan vai en. Se tarkoittaisi sitä, että olen sitten  kiinni siinä koko kesän. Harjoituksia on vähintään kolme kertaa viikossa. Mietin kyllä vähän, että jaksanko sitä tahtia...Toisaalta olisi ulkoilua ja mahdollisesti kivaa tekemistä. Jos porukka on kiva niin kuin Peppi Pitkätossua tehdessä, prokkis olisi hauska. En tiedä...Entä se gradu?

Ei kommentteja: