5.6.2013

Kuosien parittamisen klassikko: kukkia ja palloja

Minun oli tarkoitus jappasta (lue valittaa) suomalaisten juhlapukeutumisesta, mutta nyt ei vaan jaksa. Tällä viikolla on harjoitukset joka päivä ja voin kertoa tytöt ja pojat, että 10 kilometriä pyöräilyä ja harjoitukset siihen päälle, niin minä olen done. 

Tällaista olen syönyt edelliset kolme päivää. Toisin sanoen japanilaista ramen-keittoa. Löysin viimein kohtuullisen ja melko helpon ohjeen




Ja sitten siihen pärstään sekä hiuksiin osa...jokos se on seitsemäs päivä? Kyllä vain. Eli tähän päättyy viikon hiuskokeiluni (tai siis jonkin verran yli viikon, mutta ei viilata pilkkua, eihän). Tempaus on kieltämättä saanut minut kokeilemaan ihan uusiakin juttuja, ja olen huomannut taas, että hiusten asetteleminen kampauksiin näyttää usein aika kivalta. Vaivaakaan ei tarvitse nähdä kauheasti. Olen pärjännyt pääsääntöisesti kammalla, kuivasampoolla, pinneilla ja pampuloilla. Suosittelen lämpimästi hankkimaan sellaisia pieniä, muovisia hiuslenksuja. Auttavat lettien ynnä muun sellaisen kanssa.













Ei kommentteja: